Вчені виявили білок, який допоможе врятувати людство від голоду

Вчені виявили білок, який допоможе врятувати людство від голоду

Дослідники виявили, що організм рослин виробляє особливий білок, який раніше був невідомий науці і який допомагає рослині успішно розвиватися на грунтах з підвищеним вмістом солі.

Вчені заявляють: відкриття дозволить забезпечити ефективне ведення сільського господарства навіть у регіонах з проблемним грунтом, що в майбутньому може зіграти значну роль у порятунку людства від голоду.

Текст дослідження був опублікований в журналі Cell.

Провідний автор статті професор Стаффан Персон коментує: "Очікується, що до 2050 року нам потрібно буде збільшити виробництво їжі на 70%, щоб прогодувати 2,3 млрд чоловік, які з'являться на Землі. Солоність грунтів - головний чинник, який заважає виконанню цього завдання, так як до 2050 року більше 50% орних земель можуть бути сильно засолені. Тому пошук генетичних механізмів, які допомагають рослинам боротися з такими умовами, є надзвичайно важливим завданням".

Вченим вдалося виявити в організмі рослин особливий тип протеїну, що отримав назву СС-білок. Якщо рослина живе на грунті з підвищеною солоністю, активується особливий ген, який регулює вироблення СС-білка. Через ці клітини рослини розвиваються по-іншому, вибудовуючи більш велику і щільну оболонку з целюлози. Саме це і допомагає рослині виживати і розвиватися в солоному грунті.