Вчені з'ясували справжнє ставлення кішок до людей

Вчені з'ясували справжнє ставлення кішок до людей

Американські вчені з'ясували справжнє ставлення домашніх кішок до своїх господарів. Відповідне дослідження опубліковане в журналі Behavioural Processes.

Головний висновок - для кішок вкрай важлива соціальна взаємодія з людьми. На думку вчених, тварини отримують від цього задоволення.

До таких висновків автори прийшли, відстеживши індивідуальні переваги кішок в таких категоріях, як соціальна взаємодія, доступ до їжі, іграшки і запахи. Більшість тварин "вважали", що спілкування з людиною (соціальна взаємодія) є краще ніж, наприклад харчування, яке виявилося на другому місці. В експерименті брали участь 50 домашніх кішок і тварин з притулків, за якими фахівці спостерігали протягом декількох годин.

"Ми виявили, що 50 відсотків кішок вважають за краще взаємодії з соціальним подразником навіть в разі, якщо у них був прямий вибір між соціальною взаємодією з людиною і іншими стимулами з інших трьох категорій", - пишуть автори дослідження.

Робота вчених спростовує популярний міф про те, що кішки є егоїстичними і байдужими до людини тваринами.

Джерело: lenta.ru