Вчені розкрили дієту найздоровіших людей на Землі

Вчені розкрили дієту найздоровіших людей на Землі

Група американських вчених з'ясувала, чим харчуються представники болівійського племені Tsimane - люди, які, на думку фахівців, мають саме здорове серце.

Результати роботи опубліковані в журналі Lancet. Коротко про нього повідомляє видання Gizmodo.

У дослідженні взяли участь 705 болівійців. Вчені визначили індекс коронарного кальцію (CAC) - показник, за яким можна оцінити ризик ішемічної хвороби серця. Індекс, рівний 100-400, відповідає високій ймовірності легкого порушення функції коронарних артерій.

Виявилося, що у 85 відсотків досліджуваних цей показник знаходиться в межах від одного до ста. При цьому у 65 відсотків тих, кому виповнилося 75 років, CAC дорівнює нулю. Вчені вважають, що такий низький ризик серцево-судинних захворювань пов'язаний зі здоровим способом життя, яким живуть люди з племені. Вони не курять і не вживають алкоголь, а в день роблять 15-17 тисяч кроків.

Крім того, на невисокі рівні CAC впливає і раціон болівійців. Більшу його частину складають рис, кукурудза, корінь маніока і овочеві банани плантан. Крім цього, вони вживають багато горіхів. В цілому 72 відсотки калорій надходить в організм з вуглеводами, а 14 відсотків - з жирами. Решта частки припадає на білки, з пісного м'яса.

Джерело: Lenta.ru