Знайдено останки раніше невідомого морського ящіра

Знайдено останки раніше невідомого морського ящіра

Вчені виявили в Оренбурзькій області (Росія) раніше невідомий науці вид вимерлих морських ящірів. Про це повідомляє голова Ульяновського відділення Всеросійського палеонтологічного товариства Володимир Єфімов.

"В унікальному родовищі в Гайскому районі Оренбурзької області знайдено відносно цілі фрагменти скелетів раніше невідомого виду плезіозаврів роду "полікотілус", що жили в кінці крейдяного періоду", - повідомив Єфімов.

Тварина мала довжину тіла в 4-7 метрів, потужну шию і велику голову і жила понад 65 мільйонів років тому. Новий вид плезіозаврів вчені вирішили назвати на честь керівника клубу юних геологів-екологів міста Орська Галини Сопоцько - основного учасника відкриття.

"Володимир Єфімов допоміг нам визначити приналежність інших знахідок до семи видів стародавніх ящерів. Крім того, нами були виявлені одиничні скам'янілості стародавніх крокодилів, імовірно черепи і перших ссавців. Таке незвично багате і різноманітне скупчення позднемелової флори і фауни, їх добре зберігання може оцінюватися як унікальне", - сказала Сопоцько.

До плезіозаврів відносять морських плазунів, які жили на Землі в юрський і крейдяний період від 199 до 65 мільйонів років тому.