Астероїди запропонували використовувати як містки до Марса

Астероїди запропонували використовувати як містки до Марса

Планетолог Річард Бінзелом (Richard Binzel) з Массачусетського технологічного інституту піддав критиці плани НАСА захопити дальній астероїд для польоту на Марс. Свої міркування з цього приводу автор виклав в замітці в журналі Nature.

НАСА до 2025 року планує захопити астероїд і доставити його на навколомісячну орбіту. Агентство збирається його використовувати як проміжну станцію для відправки астронавтів на Марс. Бінзелом запропонував захопити не дальній астероїд, а навколоземний, як більш легкодоступний. Захоплення далекого об'єкта та його транспортування до Місяця, на думку Бінзелома, не може скоротити тривалість польоту або збільшити швидкість космічного корабля.

Замість цього вчений пропонує спрямувати фінансування, призначене для захоплення далекого астероїда, на інші, але схожі цілі. Бінзелом вважає, що для людства важливіше міжнародна кооперація у створенні спеціальної місії, призначеної для дослідження навколоземних астероїдів.

В рамках такої програми можливий відбір найбільш перспективних об'єктів для відвідування астронавтами в найближчі 20 років, а також оцінка небезпеки, пов'язаної із зіткненням астероїдів із Землею.

Окрему увагу фахівець закликає приділити створенню спеціальних роботів-маніпуляторів, які могли б змінювати траєкторії польоту малих космічних тіл. Освоюючи з плином часу все більше астероїдів, що знаходяться на далеких відстанях від Землі, вчені могли б таким чином поступово наблизитися до Марса вже до середини XXI століття.