Нейрофізіологи змусили бігати повністю паралізованого щура

Нейрофізіологи змусили бігати повністю паралізованого щура

Швейцарські вчені змусили бігти повністю паралізованого щура за допомогою одних лише електричних сигналів. Уже в 2015 році нова система (Gait System) буде випробувана на людях, паралізованих через травми спинного мозку.

Результати експерименту представлені в журналі Science Translational Medicine, а коротко про них повідомляється в прес-релізі Федеральної політехнічної школи Лозанни.

Однією з причин паралічу та інших неврологічних захворювань є перешкоди в передачі електричних сигналів між клітинами. Однак та ж електрика повернула паралізованим тваринам можливість руху. Швейцарські нейрофізіологи працювали з щурами, чий спинний мозок був перерізаний посередині (саме туди і поставили електроди).

Дослідники виявили, що між висотою підйому задніх кінцівок і частотою електростимуляції спостерігається чіткий зв'язок. Далі, вивчивши ходу щурів, вчені "набудували" електричні імпульси так, щоб ноги тварини могли долати перешкоди на шляху (сходинки, ями).

"Ми повністю контролюємо задні кінцівки щура. Тварина взагалі не здатна рухати ними, але електростимуляція включає перерізаний спинний мозок і змушує тварину переміщатися найприроднішим чином", - заявив нейрофізіолог Грегуар Куртин (Gregoire Courtine).

Далі вчені планують з'ясувати, як можливо декодувати сигнали про рух кінцівок безпосередньо з головного мозку.

У 2015 році даний метод електростимуляції буде випробуваний на пацієнтах з травмами спинного мозку - за допомогою спеціального майданчика Gait Platform, куди входить бігова доріжка, опорна система, 14 інфрачервоних і дві відеокамери, що збирають інформацію про рух ніг і всього тіла людини.