Вчені розвіяли міф про низький інтелектуальний рівень блондинок

Вчені розвіяли міф про низький інтелектуальний рівень блондинок

Блондинки, у яких нібито недостатньо розуму, вже давно стали об'єктом насмішок і головними героїнями анекдотів. Проте вчені зі Стенфордського університету в Каліфорнії розвіяли міф про "тупість" власниць світлого волосся.

Незважаючи на те, що "джентльмени віддають перевагу блондинкам", дами з білявими локонами розглядаються оточуючими як жінки з низьким інтелектуальним рівнем, про що свідчать численні анекдоти і жарти.

Однак тепер панянки зі світлим волоссям можуть гордо розправити плечі і заявити своїм кривдникам, що вчені спростували поширений стереотип про "тупих блондинок".

Згідно з відомостями британського видання Daily Mail, вчені зі Стенфордського університету (Stanford University) в Каліфорнії встановили: колір волосся не впливає на інтелект і не має ніякого відношення до особистості людини.

Результати проведеного ними дослідження показали, що перетворення людини в брюнета (ки) або блондина (ки) залежить всього від однієї "букви" генетичного коду ДНК і не робить ніякого впливу на мозок.

За словами дослідників, під час такого "перемикання" відбувається зміна активності гена під назвою Kit ligand, який відповідає за пігментацію і як наслідок за колір волосся.

Так, експерименти з мишами показали, що через зміни всього однієї "букви" коду ДНК відбувається "переключення" на блонд: в результаті дослідження на світ з'явилися тварини зі світлим золотисто-коричневим хутром.

"Це означає, що колір волосся не має ніякого відношення до примітивного інтелекту й особистості людини, - підкреслив провідний дослідник, професор Девід Кінгслі (David Kingsley). - Адже генетичний механізм, контролюючий пігментацію, не змінює біологію будь-яких інших частини тіла".

Крім того, вчені з'ясували, що відповідальний за світле волосся ген не пов'язаний з кольором очей, тобто світле волосся і блакитні очі не є генетично пов'язаними між собою.

Більш детальні результати дослідження Девіда Кінгслі та групи вчених були опубліковані в науковому журналі в галузі генетики "Nature Genetics", де було зазначено, що ген Kit ligand також відповідає за розвиток стовбурових клітин крові (гемопоетичні клітини).