Американські вчені довели, що всесвіт виник з одного-єдиного атома

Американські вчені довели, що всесвіт виник з одного-єдиного атома

Знайдено новий доказ теорії Великого вибуху, який є одним з пояснень виникнення світу.

Вчені виявили гравітаційні хвилі, що спостерігалися у космосі за частку секунди після виникнення всесвіту. Спостереження робилися за допомоги надпотужних телескопів.

Відкриття, зроблене групою американських вчених, уже назвали "тріумфом". “Це – нова ланка ланцюга, якої досі бракувало у космології. Ми здогадувалися, що це має бути так, але не були впевнені. Цю ланку шукали майже два десятиліття. Це не просто гол, це – чемпіонський титул,” – говорить Марк Каміонковскі, фізик-теоретик з Університету Джона Гопкінса.

Вчені давно припускали, що Великий вибух був пов‘язаний із миттєвим розширенням простору, але до сьогодні не мали доказів. “Сьогоднішнє відкриття – це доказ того, що всесвіт виник з атому. Все, що ми зараз спостерігаємо у всесвіті, спочатку мало розмір атому, потім виросло, скажімо, до баскетбольного м‘яча. І все це – за якусь надзвичайно малу частку секунди,” – пояснює Модеркай-Марк Мак Лоу, куратор відділу астрофізики Американського музею природознавства.

Відтоді всесвіт розширювався ще протягом 14 млрд років.

Основи цієї теорії заклав ще Альберт Ейнштейн. Сьогоднішнє відкриття дає нове розуміння того, як виникли галактики, зірки та планети.