В людському організмі знайдено механізм захисту від грипу

В людському організмі знайдено механізм захисту від грипу

Канадські вчені виявили новий ензим cIAP2 (білок-каталізатор в хімічних реакціях). Він забезпечує захист легень від інфекції, це зменшує пошкодження тканин. Автори дослідження вважають, що це відкриття дасть можливість контролювати грип.

Відкриття ензиму cIAP2 належить вченим з Університету Макгілла. Вони проводили експеримент з гризунами, зараженими грипом А (H1N1). З'ясувалося, що цей ензим змінює і активує фактори виживання в клітинах і убезпечує організм від запальних і саморуйнівних процесів, відомих як некроз. Крім того, cIAP2 підвищує стійкість до інфекції здорових сусідніх клітин.

Якщо ензиму немає, то клітини починають вести себе зовсім іншим чином, шкодячи організму. cIAP2 не тільки захищає від смерті інфіковані клітини, а й здорові сусідні клітини, що розташовуються в тій же тканині. Це підвищує стійкість до інфекції.

Таким чином, за допомогою ензиму cIAP2 можна контролювати грип, підсилюючи захисні функції організму, а не тільки боротися з самим вірусом.

Має сенс посилювати захисні функції організму, а не спрямовувати всі сили на знищення вірусу. При цьому ідеальна комплексна терапія повинна поєднувати в собі контроль інфекції та захист від неї. За контроль відповідає імунна система, яка не дає вірусу розмножуватися в клітинах і атакуюча його.

Можливо, вже в найближчі роки з'явиться лікарський препарат, який не бореться з вірусом грипу, а робить людський організм більш стійким до інфекції. Цей новий підхід дозволить уникнути серйозних ускладнень, якими небезпечний грип, в тому числі, важкої пневмонії, яка призводить до високої летальності деяких штамів грипу.