У Франції знайдено найбільші в світі сліди динозаврів

У Франції знайдено найбільші в світі сліди динозаврів

У Франції в гірському масиві Юра (центр країни) знайдено найбільші сліди динозаврів у світі.
Про це у вівторок, 6 жовтня, повідомив Французький центр наукових досліджень.

Сліди дуже великого розміру - приблизно до півтора метрів у діаметрі. Це значно більше за всі раніше знайдені вченими відбитки лап динозаврів.

На думку вчених, мова йде про динозавра амфіцеліас фрагіллімус, який мав довжину до 40-60 метрів і важив до 120 тонн. Як вважає ряд вчених, цей травоїдний динозавр - найбільший з усіх, що існували на землі.

Сліди гіганта закарбувалися у вапняку, який має вік 150 мільйонів років, що дозволяє віднести їх до Юрського періоду. До цього ж періоду відносяться і раніше знайдені в цьому регіоні, до якого входить і частина території Швейцарії, інші сліди динозаврів.

Відкриття було зроблено в районі містечка Плань у квітні, але тримали в секреті, щоб дати можливість ученим провести необхідні дослідницькі роботи.

У даний час французькі вчені намагаються з'ясувати, куди саме ведуть сліди динозаврів - вони сподіваються виявити їх останки.
За узгодженням з місцевою владою буде розчищено максимально довгу ділянку місцевості. Вчені не відкидають, що це буде найбільша в світі "стежка динозаврів".

Водночас, китайські вчені виявили останки птахоподібного динозавра, що мав оперення як на передніх, так і на задніх кінцівках. Передбачається, що саме він був перехідною ланкою між динозаврами і птахами.