В Японському морі виявлено 200 нових живих організмів

В Японському морі виявлено 200 нових живих організмів

Спільне дослідження вчених Примор'я і Німеччини, проведене в Японському морі і в районі Курило-Камчатського жолоба, розташованого біля узбережжя Курильських островів виявили безліч нових видів морських організмів.

Протягом двох експедицій на глибині до 6 кілометрів було зібрано 621 вид організмів, які мешкають на дні, що в 6 разів перевищує кількість раніше відомих видів, як повідомив Андрій Адріанов, директор інституту біології моря ДВО РАН. За словами Адріанова, більше 200 видів недавно виявлених організмів взагалі ніколи не були відомі науці.

В даний час вчені займаються дослідженням знахідок. Виявлені організми, як вважають фахівці, можуть стати сировиною для розробки новітніх лікарських препаратів, а також джерелом біологічно активних сполук. У світі сьогодні для створення 60% ліків використовують природні компоненти, але лише в 1,5 % з них задіяні глибоководні організми. Дане співвідношення може тепер істотно змінитися після відкриття нових бактерій.

Інтерес вчених до різних глибоководним організмів зростає з року в рік. Адріанов пояснює таке явище тим, що 95% світового океану представляють собою точки глибиною більше одного кілометра, де сконцентровані величезні біоресурси. "Можливо, в майбутньому, вони стануть стратегічним запасом всієї людської цивілізації в умовах досить обмежених ресурсів суші", - зазначив Адріанов.