В Італії розкопали скелет мамонта віком 1 млн років

В Італії розкопали скелет мамонта віком 1 млн років

Італійські палеонтологи з Університету Перуджа в ході наукової експедиції під керівництвом Марко Черіна (Marco Cherin) виявили скелет мамонта, повідомляє місцеве видання The Local з посиланням на Il Messaggero. Вік знахідки імовірно складає 1 мільйон років. Палеонтологи проводили розкопки в центральних областях адміністративного регіону Італії - Умбрії.

Ці території широко відомі світу своїми цінними археологічними знахідками. Вчені виявили там більше 200 скелетів таких тварин, як зубри, гепарди і бегемоти за весь час досліджень.

Скелет розкопали ще кілька тижнів тому, але, як повідомив Марко Черіна, який керував розкопками, тільки недавно останки стародавньої тварини вдалося витягти з землі повністю. У пошуковий загін увійшли студенти факультету геології та природничих наук університету Перуджа, адміністративного центру Умбрії.

Раніше цього року Ляховські острови, розташовані на півдні Новосибірського архіпелагу також стали місцем сенсаційної знахідки. Співробітники Північно-Східного федерального університету (СВФУ) спільно з представниками РГТ виявили там останки дорослої самки мамонта з ідеально збереженими м'якими тканинами тіла.