Вчені виявили в мозку протеїн, який викликає стрес і депресію

Вчені виявили в мозку протеїн, який викликає стрес і депресію

Фахівці університету Гептарес Хертфордшира знайшли "молекулу нещастя", відповідальну за розвиток патологічної депресії.

Білок CRF1, виявили в особливій області головного мозку - гіпофізі, який також відповідає за настрій. Тут відбувається формування стану стресу і занепокоєння, тут же завдяки хімічним реакціям з'являються і почуття людей, які люди відчувають один до одного. Проте, елемент, пов'язаний зі стресом знайдений тільки недавно за допомогою потужного рентген-апарату, який вчені застосували в дослідженні.

Експертам вдалося з'ясувати, що думки про суїцид або соціальне відчуження провокує протеїн CRF1, але лише в тому випадку, коли з якихось причин він, залишаючи гіпофіз, направляється до гіпоталамусу, який відповідає за голод і температуру людського тіла. Реагуючи у відповідь на такі дії, організм змушує мозкові клітини активувати гормони стресу. Якщо даний процес відбувається регулярно, то кинуті на боротьбу з неіснуючою в дійсності загрозою ресурси організму поступово виснажуються, і людина починає відчувати хронічну втому і апатію.

Фіона Маршалл, головний автор дослідження зазначила, що більшість людей, які страждають депресією, навіть і не підозрюють, що ніяких об'єктивних причин для розвитку депресії в їх життя немає, і що поганий настрій, який триває багато днів - це ні що інше, як результат хімічних реакцій у мозку, які, на жаль, людина не в змозі контролювати. На даний момент дослідники мають намір продовжити вивчення "нещасного" білка, щоб у майбутньому створити ефективні ліки від депресії.