Астрономи виявили нові чорні діри

Астрономи виявили нові чорні діри
 Фахівці космічних обсерваторій НАСА виявили нові чорні діри. Учені запевняють, що це відкриття переверне звичні уявлення про утворення чорних дір.

Дві космічні обсерваторії - гамма-телескоп «Свіфт» і рентгенівська «Чандра» - відшукали чорні діри в серці давно відомої астрономам активної галактики: це Маркарян-739 в сузір'ї Лева.

«Ми побачили народження чорних дір в молодих галактиках. Ці чорні діри в центрі галактик поглинають матерію, газ і продовжають своє зростання», - сказав астрофізик Кевін Шавінскі.

«Тепер ми знаємо, що чорні діри давно існували у Всесвіті. Вони виростали до гігантської величини менше ніж через мільйон років після Великого вибуху. Але ці об'єкти дуже рідкісні. Це відкриття дуже важливе, бо показує нам - в галактиках ростуть величезні чорні діри», - зазначив професор колорадського університету Мітчелл Бегелман.

Згідно з останніми науковими висновками астрономів, чорні дірки виникли раніше за галактики. Дослідники заявили, що в ядрі більшості, якщо не всіх галактик, включаючи Чумацький Шлях, знаходяться масивні чорні діри, які становлять тисячну частину маси галактики.