Вчені виявили відповідальні за колір очей гени

Вчені виявили відповідальні за колір очей гени

Голландські генетики виявили три раніше невідомих гена людини, варіації яких впливають на зміни кольору очей людей.

Група фахівців з Медичного центру Роттердама, виявила три гени, намагаючись дослідити генетичні коливання 6 тис. жителів Нідерландів. Дослідження проводились на замовлення косметичної компанії.

За словами вчених, різні комбінації генів і рівень їх зв'язку з іншими генами впливає на колірній баланс очей. У загальному значенні, гени регулюють три кольори очей - блакитні, зелені та карі. Однак особливості роботи цих генів дозволяють варіювати колірні відтінки очей, від самих світлих сіро-блакитних до темно-коричневих.

У публікації дослідників наголошується, що раніше один з трьох генів був виявлений в організмі мишей і корів, де він також регулював особливості очної пігментації.

«Отримані результати мають значення для самих різних областей - від косметичної медицини до криміналістики. За допомогою роботи з цими генами ми можемо варіювати колір очей », - сказав автор дослідження Манфред Кайсері.