Вчені виявили вид п'явок - Tyrannobdella rex

Вчені виявили вид п'явок - Tyrannobdella rex

Tyrannobdella rex Міжнародний колектив вчених виявив новий вид п'явок, якому присвоєно назву Tyrannobdella rex. П'явки нового виду проникають всередину тіла людини та тварин через природні отвори, присмоктуються до слизової оболонки і можуть залишатися там по кілька тижнів. За словами дослідників, улюблене місце проживання Tyrannobdella rex - ніс жертви.

Tyrannobdella rex мешкають у віддалених частинах Верхньої Амазонії. Вперше п'явка була виявлена в 2007 році в Перу: п'явку витягли з носа дівчинки, яка купалася в місцевій річці.

Як повідомили дослідники, п'явка нового виду має декілька незвичайних особливостей. Зокрема, у неї всього одна щелепа, вісім величезних зубів і надзвичайно маленькі геніталії. ДНК-аналіз тварини показав, що між Tyrannobdella rex та її родичами у віддалених регіонах є еволюційний зв'язок.

На думку біологів, загальний предок п'явок жив за часів існування протоконтинента Пангеї. Немає сумнівів, що ранні види цього сімейства жили з динозаврами близько 200 млн. років тому.

Науці відомо 600-700 видів п'явок. У цілому, за оцінками вчених, у всьому світі може мешкати не менше 10 тисяч видів цих кровососів.