Літньому колумбійцю ампутували член після того, як він з'їв дуже багато віагри

306
Літньому колумбійцю ампутували член після того, як він з'їв дуже багато віагри

Колумбійські лікарі були змушені ампутувати чоловікові член після того, як він з'їв дуже багато віагри для того, щоб справити враження на свою кохану.

66-річний чоловік з Гіганті, Колумбія, чиє ім'я не розголошується, розповів місцевій газеті, що він навмисно зловжив медикаментами, приписуваними при еректальній дисфункції. Після передозування чоловік, за його словами, протягом декількох днів страждав від ерекції, перш ніж звернувся до лікаря.

Препарат, який відновлює нормальну реакцію на сексуальне збудження, викликав у чоловіка, який у минулому був видним місцевим політиком, гангрену. Коли він звернувся за медичною допомогою, лікарі виявили, що його пеніс зламаний і утворилося запалення. Фахівці заявили, що єдиним варіантом є ампутація, в іншому випадку запалення і гангрена поширяться і на інші частини тіла.

"Пацієнт, який надійшов з синцями на тестикулах і пенісі, проходить курс лікування і швидко видужує", - повідомив лікуючий лікар місцевим ЗМІ.

В результаті інциденту лікарня випустила попередження, щоб чоловіки не використовували віагру і препарати аналогічного спектру дії без рецепту від своїх лікарів.

Раніше на цьому тижні чоловік в Ємені помер від передозування віагри, якою він зловжив напередодні першої шлюбної ночі зі своєю нареченою. 25- річний наречений проковтнув п'ять таблеток, які призвели до летального результату. Як тільки гості розійшлися, він відправився в спальню нового будинку до своєї дружини. Діставшись до кімнати, чоловік втратив свідомість. Прибулі на місце події медики зробили все, щоб допомогти пацієнтові, однак він помер у лікарні, так і не прийшовши до тями.

Теги:

Догори